بررسی شکایات و مرجوعی کالا
از اینکه فروشگاه دم ( DAM ) را برای بازدید و خرید انتخاب نموده اید بسیار متشکریم
لطفا قبل از خرید به راهنما ی خرید و موارد مشروحه ذیل توجه فرمایید:
1) محصول را انتخاب ، تعداد مورد نیاز را مشخص و به سبد خرید اضافه نمایید.
2) پس از پایان انتخاب ها در صورت نیاز می نوانید محصولات داخل سبد خرید را ویرایش بفرمایید.
3) کلید پرداخت را کلیک کنید
4) اگر از مشتریان ما هستید و قبلا عضو شده اید، با نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود شده ادامه مسیر دهید و یا اگر مشتری جدید هستید ، لطفا ثبت نام نمایید.
5) نحوه ارسال سفارش خود را مشخص نمایید:
- ارسال با پست
- ارسال با پیک
توجه : هزینه های پست یا پیک به عهده خریدار می باشد
6) نحوه پرداخت وجه را انتخاب نمایید:
* پرداخت آنلاین
* پرداخت به حساب شرکت
* پرداخت هنگام دریافت سفارش
- نحوه لغو سفارشات:
در صورت لغو سفارش تا 4 ساعت پس از تایید و واریز وجه، تمام وجه واریزی به مشتری عودت خواهد شد.
در صورت لغو سفارش تا یک روز پس از تایید و واریز وجه، به شرطی که سفارش تحویل پست یا پیک نشده باشد، 20 % از وجه واریزی کسر و 80 % مابقی به مشتری عودت خواهد شد.
در صورت لغو سفارش پس از ارسال سفارش و قبل از تحویل گیری توسط مشتری فقط 50 % وجه واریزی به مشتری عودت خواهد شد.
توجه : هزینه عودت سفارش به عهده خریدار است
- آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :
ما در فروشگاه دم ( DAM ) بسته های ارسالی را به صورت ايمن و استاندارد بسته بندي خواهیم کرد اما با اين حال طبق درخواست مشتری و بعد از پرداخت هزینه مربوطه می توانیم بسته های ارسالی را بیمه نموده و ارسال نماییم. علاوه برآن مشتری می تواند متناسب نیاز و حساسیت سفارش، یکی از متد های ارسال زیر را انتخاب نمایید.
- ميزان امنيت و دقت روش هاي ارسال به شرح زير است :
1- پيك موتوري
2- ترمينال اتوبوسراني
3- تيپاكس و ايران پيام
4- باربري
5- پست پيشتاز
6- پست سفارشي
بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد روش هاي با دقت حمل بالاتر را انتخاب كنيد و يا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما ميبايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .
- بررسی شکایات :
خریداران محترم در هر صورت چنانچه شکایتی نسبت به کالای خریداری شده ، نحوه خرید و یا نحوه پاسخ گویی هر یک از همکاران ما داشتید میتوانید از راه های زیر آن را پیگیری نمایید :
1) شماره تلفن مستقیم مدیریت ٦٦٠١٥٧٧٤
2) شماره همراه ٠٩١٢٢٠٠٢٣٤٠ جهت پیامک و یا تلگرام
3) از طریق مراجعه حضوری در ساعات اداری به آدرس تهران ، خيابان آزادي، روبروي مترو شادمان، تجهيزات پزشكي قدس