7 روز ضمانت بازگشت

 لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود ،‌ تنها تا زماني كه سفارش وارد مراحل جمع شدن و ارسال نشده است مي توان درخواست لغو سفارش داد و كل هزينه را پس گرفت (حداکثر یکبار برای هر مشتری) كه اين زمان حداکثر تا زمان تغییر وضعیت سفارش به در حال آماده شدن است . در غير اين صورت پس از گذشت اين زمان و درخواست لغو سفارش ، ‌20 % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا 7 روز بعد عودت داده خواهد شد . لغو کردن سفارشاتی که با کسری روبرو شده اند نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که قبلا به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگ شده باشد و داخل توضیحات سفارش نيز ثبت شده باشد که در صورت موجود نبودن اقلام بخصوصی سفارش لغو شود .

 

کالاهای شامل وارانتی و خدمات پس از فروش می‌شوند که از مبدا (کارخانه تولید کننده یا شرکت واردکننده) ضمانت شده باشند. در قسمت توضیحات کالا به دارا بودن یا نبودن خدمات پس از فروش اشاره شده است.

برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.


مهلت تطبیق فاکتور :
تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

توجه :
توجه داشته باشید که با توجه به صدور فاکتور های همزمان توسط سیستم و جمع شدن سفارشات طبق نوبت ، هیچ تضمینی در مورد موجود بودن تمامی قطعات با تعداد مورد نظر شما در زمان جمع شدن سفارش شما وجود ندارد و در صورت مواجهه با کسری یا اتمام موجودی به شما اطلاع داده خواهد شد تا در صورت تمایل جهت تامین موجودی صبر کنید و یا جنس مورد نظر را حذف و هزینه آنرا دریافت کنید .